söndag 9 januari 2011

Måndag

Jag undrar om det är nån annan än jag därute som är lite öm i armar och rygg idag? Jag tänker såklart på helgens snöskottning, de tog liksom aldrig slut ! Råkade titta ut precis och TADA ! det har börjat snöa igen! Fast det är klart att med den lilla "värmeböljan"vi har nu så blir nog våran spolhall fylld med saltiga bilar så nånting kommer i alla fall vi på Högtryck att tjäna på den vita pesten. Dagens arbete består av två stycken begagnade bilar från olika bilfirmor, en Ford Focus och en Citroen C5. Det vi hjälper bilfirmorna med för er som inte vet är att vi polerar, motortvättar och städar bilarna, helt kort kan man säga att vi gör dom attraktiva för en ny lycklig bilägare! Jag måste ta tillfället i akt och slå ett slag för Citroen C5, i mina ögon en mycket snygg bil med snygga linjer http://www.citroen.se/startsida/#/citroen-c5/
Kanske dax att börja dagens arbete nu..
// Freddan

Inga kommentarer: