söndag 30 januari 2011

Ny vecka

Efter två "vabbdagar" och en helg så är jag tillbaka på jobbet. Nu känns som att man börjar bli bortskämd med det milda vädret, jag menar +1 grad klockan 06.45 ! Underbart !! Nu har vi snart gjort bort den första månaden på året och om resten av månaderna kommer att gå så här fort så då är den härliga våren snart i antågande. Jag var på IKEA i Sundsvall i helgen och efter den bilturen så är min Volvo som en påse chips (lättsaltad) och skulle må väldigt bra av ett besök i spolhallen med lite avfettning och ett varv med vaxschampo ! Men tyvärr så skulle frun i huset ha Volvon idag så tvätten är nåt som vi får skjuta på framtiden. Det är alltså Måndag idag, och likt som som katten Gustav hatar jag Måndagar, man är liksom lite extra trött efter helgens sena kvällar, och Söndagens sovmorgon gör sig påmind när det börjar bli dax att gå och lägga sig på kvällen. Men hur som helst nu är det en ny vecka som innehåller ett gäng med Toughguard behandlingar både nya och återbehandlingar. Nu kör vi !
//Freddan

Inga kommentarer: